Úřední hodiny na Městském úřadu v Sezemicích

S účinností od 02.06. 2020 jsou pro veřejnost obnoveny úřední hodiny Městského úřadu v Sezemicích.

Úřední dny a hodiny určené pro veřejnost:

  • Pondělí 08:00 – 17:00 hodin
  • Středa 08:00 – 17:00 hodin
  • Pátek 08:00 – 11:00 hodin

V ostatní dny je možno se telefonicky či mailem domluvit přímo s úřední osobou na osobní návštěvě.

Úřední hodiny kontaktního místa veřejné správy – Czech POINT, podatelny a pokladny: 

  • Pondělí 08:00 – 17:00 hodin
  • Úterý 08:00 – 14:00 hodin
  • Středa 08:00 – 17:00 hodin
  • Čtvrtek 08:00 – 14:00 hodin
  • Pátek 08:00 – 11:00 hodin

Upozorňujeme, že je třeba stále dodržovat následující pravidla:

  • upřednostňovat písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné;
  • při osobním kontaktu dodržovat odstup minimálně 2 metry;
  • bránit shlukování osob na chodbách;
  • používat ochranné prostředky dýchacích cest, jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének;
  • používat dezinfekční prostředky.

Nadále také doporučujeme:

  • využívat stále dostupné schránky pro písemné podání umístěných u venkovních dveřích u vstupu do budovy městského úřadu;
  • předem se telefonicky či e-mailovou poštou domluvit na termínu osobní schůzky. Telefonní a e-mailové kontakty najdete na www.sezemice.cz 
  • zvážit nutnost osobní návštěvy na úřadu.