Městský úřad Sezemice | omezení provozní doby

Omezení provozní doby na Městském úřadu v Sezemicích

Z důvodu preventivních opatření v souvislosti se šířením koronaviru SARS-CoV-2 doporučila Vláda ČR orgánům veřejné moci a správním orgánům, omezit osobní kontakt zaměstnanců městského úřadu s dalšími osobami na nezbytně nutnou úroveň.

Městský úřad Sezemice bude mít z těchto důvodů od pondělí 14. září 2020 do odvolání omezenou provozní dobu pro veřejnost.

Úřední dny a hodiny určené pro veřejnost:

  • Pondělí 08:00 – 17:00 hodin
  • Středa 08:00 – 17:00 hodin
  • Pátek 08:00 – 11:00 hodin

V ostatní dny bude městský úřad uzavřen. V tyto dny je možné se telefonicky či mailem domluvit přímo s úřední osobou na osobní návštěvě.

V případě jakýchkoliv problémů nebo nejasností se na městský úřad můžete obrátit telefonicky nebo e-mailem. Všechny telefonické a e-mailové kontakty jsou platné. Veškerá podání lze uskutečnit elektronicky prostřednictvím datové schránky, e-mailové adresy podatelna@sezemice.cz nebo poštou.

Kontakty pro objednání naleznete zde: Kontakty – odbory a oddělení

  • podatelna:
    • 466741011
    • mesto@sezemic.cz
  • místní poplatky:
    • 466 741 015
    • hana.volfova@sezemice.cz
  • evidence obyvatel, matrika:
    • 466 741 017
    • petra.matusu@sezemice.cz

Úplná zpráva k omezení provozní doby na Městském úřadu v Sezemicích k náhledu zde.

Doporučení pro úřady k přijímání opatření proti šíření onemocnění COVID-19 k náhledu zde.