Městský úřad Sezemice | omezení provozní doby
Omezení provozní doby na Městském úřadu v Sezemicích
Z důvodu preventivních opatření v souvislosti se šířením koronaviru SARS-CoV-2 doporučila Vláda ČR orgánům veřejné moci a správním orgánům, omezit osobní kontakt zaměstnanců městského úřadu s dalšími osobami na nezbytně nutnou úroveň.
Městský úřad Sezemice bude mít z těchto důvodů od pondělí 14. září 2020 do odvolání omezenou provozní dobu pro veřejnost.
Úřední dny a hodiny určené pro veřejnost:
- Pondělí 08:00 – 17:00 hodin
- Středa 08:00 – 17:00 hodin
- Pátek 08:00 – 11:00 hodin
V ostatní dny bude městský úřad uzavřen. V tyto dny je možné se telefonicky či mailem domluvit přímo s úřední osobou na osobní návštěvě.
V případě jakýchkoliv problémů nebo nejasností se na městský úřad můžete obrátit telefonicky nebo e-mailem. Všechny telefonické a e-mailové kontakty jsou platné. Veškerá podání lze uskutečnit elektronicky prostřednictvím datové schránky, e-mailové adresy podatelna@sezemice.cz nebo poštou.
Kontakty pro objednání naleznete zde: Kontakty – odbory a oddělení
- podatelna:
- 466741011
- mesto@sezemic.cz
- místní poplatky:
- 466 741 015
- hana.volfova@sezemice.cz
- evidence obyvatel, matrika:
- 466 741 017
- petra.matusu@sezemice.cz
Úplná zpráva k omezení provozní doby na Městském úřadu v Sezemicích k náhledu zde.
Doporučení pro úřady k přijímání opatření proti šíření onemocnění COVID-19 k náhledu zde.