Úřední hodiny na Městském úřadu v Sezemicích
S účinností od 02.06. 2020 jsou pro veřejnost obnoveny úřední hodiny Městského úřadu v Sezemicích.
Úřední dny a hodiny určené pro veřejnost:
- Pondělí 08:00 – 17:00 hodin
- Středa 08:00 – 17:00 hodin
- Pátek 08:00 – 11:00 hodin
V ostatní dny je možno se telefonicky či mailem domluvit přímo s úřední osobou na osobní návštěvě.
Úřední hodiny kontaktního místa veřejné správy – Czech POINT, podatelny a pokladny:
- Pondělí 08:00 – 17:00 hodin
- Úterý 08:00 – 14:00 hodin
- Středa 08:00 – 17:00 hodin
- Čtvrtek 08:00 – 14:00 hodin
- Pátek 08:00 – 11:00 hodin
Upozorňujeme, že je třeba stále dodržovat následující pravidla:
- upřednostňovat písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné;
- při osobním kontaktu dodržovat odstup minimálně 2 metry;
- bránit shlukování osob na chodbách;
- používat ochranné prostředky dýchacích cest, jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének;
- používat dezinfekční prostředky.
Nadále také doporučujeme:
- využívat stále dostupné schránky pro písemné podání umístěných u venkovních dveřích u vstupu do budovy městského úřadu;
- předem se telefonicky či e-mailovou poštou domluvit na termínu osobní schůzky. Telefonní a e-mailové kontakty najdete na www.sezemice.cz
- zvážit nutnost osobní návštěvy na úřadu.