Komise škodní a likvidační
Komise likvidační a škodní
Rada města zřídila komise v souladu s §102 odst. 2) písm. h) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, jako své iniciativní a poradní orgány. Komise jsou ze své činnosti odpovědny radě města.
Složení komise likvidační a škodní:
Předsedkyně:
Mgr. Radka Svatoňová (členka zastupitelstva města)
Členové:
Miroslav Roček
Vlastimil Holub (člen zastupitelstva města)
Činnost komise likvidační a škodní:
Komise likvidační a škodní zejména:
- Na základě návrhu na likvidaci majetku posuzuje a rozhoduje o vyřazení a způsobu vyřazení z evidence majetku města
- Prostřednictvím městského úřadu zajišťuje fyzickou likvidaci majetku města. Doklad o způsobu provedené likvidace majetku předá spolu se schváleným likvidačním protokolem finančnímu odboru.
- Projednává případy škod na majetku města způsobené ztrátou, zničením, poškozením, odcizením apod., zjišťuje příčiny a rozsah škody, projednává záležitost s dotčenými osobami, které za škodu odpovídají.
- Posuzuje, zda pohledávky a nároky uplatněné vůči městu z důvodu neplnění smluvních závazků vznikly zaviněním zaměstnanců města nebo byly způsobeny objektivními příčinami.
- Projednává nárok na náhradu škody vzniklé zaměstnanci města či jiné osobě v rámci její činnosti pro město.
- Navrhuje vypořádání projednávaných případech.
- Zajišťuje dokumentaci vztahující se k projednávaným případům.
- Předkládá finančnímu výboru prostřednictvím finančního odboru návrh rozpočtu na činnost komise.