Komise škodní a likvidační
Rada města zřídila komise v souladu s §102 odst. 2) písm. h) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, jako své iniciativní a poradní orgány. Komise jsou ze své činnosti odpovědny radě města.
Složení komise:
Předseda
Členové:
- Ing. Vlastimil Plecháček
- Miroslav Roček
- Václav Hanousek
Činnost komise:
- na základě návrhu na likvidaci majetku posuzuje a rozhoduje o vyřazení a způsobu vyřazení z evidence majetku města,
- prostřednictvím městského úřadu zajišťuje fyzickou likvidaci majetku města, doklad o způsobu provedené likvidace majetku předá spolu se schváleným likvidačním protokolem finančnímu odboru,
- projednává případy škod na majetku města způsobené ztrátou, zničením, poškozením, odcizením apod., zjišťuje příčiny a rozsah škody, projednává záležitost s dotčenými osobami, které za škodu odpovídají,
- posuzuje, zda pohledávky a nároky uplatněné vůči městu z důvodu neplnění smluvních závazků vznikly zaviněním zaměstnanců města nebo byly způsobeny objektivními příčinami.
- Projednává nárok na náhradu škody vzniklé zaměstnanci města či jiné osobě v rámci její činnosti pro město,
- navrhuje vypořádání projednávaných případech,
- zajišťuje dokumentaci vztahující se k projednávaným případům,
- předkládá finančnímu výboru prostřednictvím finančního odboru návrh rozpočtu na činnost komise.