Jak postupovat při ztrátě a nálezu věci?

Ztratili jste klíče, brýle, batoh, mobilní telefon, peněženku a další? Nebo jste nějaké věci našli a nevíte, jak s nimi nejlépe naložit, komu je odevzdat? Obraťte se na Městský úřad Sezemice – Ztráty a nálezy. Agenda spadá do činností kanceláře vedení úřadu.

Jak postupovat při ztrátě?

  • Zda vaše ztracená věc byla odevzdána na městský úřad lze zjistit v seznamu ztrát a nálezů, který je veřejnosti přístupný na webových stránkách města.
  • Majitelé si své ztracené věci mohou vyzvednout v kanceláři vedení úřadu (podatelna) na Městském úřadu Sezemice, Husovo náměstí 790, Sezemice.
  • Ztráty a nálezy předává na úřad mimo občanů města i např. Policie ČR a Městská policie Sezemice.
  • Doba, po kterou se může vlastník věci přihlásit a věc si převzít, je občanským zákoníkem stanovena na 3 roky od převzetí a zaevidování ztracené a nalezené věci.
  • Vlastník je povinen prokázat vlastnické právo k nalezené věci a svou totožnost.
  • Nalezené doklady – občanský průkaz, řidičský průkaz, technický průkaz k motorovému vozidlu a cestovní doklad se neprodleně postupují k dalšímu opatření na Magistrát města Pardubice.

Jak postupovat při ztrátě?

Nalezené věci můžete odevzdat v kanceláři vedení úřadu na Městském úřadu Sezemice, Husovo náměstí 790, Sezemice.

Kontakty:

Adresa:
Městský úřad Sezemice
Kancelář vedení úřadu
Husovo náměstí 790, Sezemice 533 04

Telefon:
pevná linka: + 420 466 741 011
mobil: 724 035 740

E-mailová adresa:
mesto@sezemice.cz

Internetové stránky:
https://www.sezemice.cz

Další informace zde.