Úřední dny a hodiny městského úřadu pro veřejnost
Z důvodu preventivních opatření v souvislosti se šířením koronaviru SARS-CoV-2 uložila Vláda ČR orgánům veřejné moci a správním orgánům omezit rozsah úředních hodin orgánů na dva dny v týdnu v rozsahu pěti hodin v daném dni a omezit osobní kontakt zaměstnanců městského úřadu s dalšími osobami na nezbytně nutnou
úroveň.
Informujeme občany, že Městský úřad Sezemice, v souladu s usnesením Vlády ČR, má do odvolání omezenou provozní dobu pro veřejnost.
Úřední dny a hodiny určené pro veřejnost:
Pondělí:
- 12:00 hod. – 17:00 hod.
Středa:
- 08:00 hod. – 11:00 hod.
- 13:00 hod. – 15.:00 hod.
V ostatní dny bude městský úřad uzavřen. V tyto dny je možné se telefonicky či mailem domluvit přímo s úřední osobou na osobní návštěvě.
V případě jakýchkoliv problémů nebo nejasností se na městský úřad můžete obrátit telefonicky nebo e-mailem. Všechny telefonické a e-mailové kontakty
naleznete zde: www.sezemice.cz/kontakty
Veškerá podání lze uskutečnit elektronicky prostřednictvím:
- datové schránky,
- e-mailové adresy podatelna@sezemice.cz
- nebo poštou.
Kontakty pro objednání naleznete zde: Odbory a oddělení
- podatelna: 466741011, mesto@sezemic.cz
- místní poplatky: 466 741 015, hana.volfova@sezemice.cz
- evidence obyvatel, matrika: 466 741 017, petra.matusu@sezemice.cz
Úřad stále pracuje za zvýšených hygienických opatřeních. Proto se i nadále prosím snažte na úřadě řešit jen ty nejnutnější věci, které nelze vyřídit dálkovým způsobem. Chráníte tím jak sebe, tak své blízké. Na úřadě dodržujte bezpečnostní vzdálenost 2 metrů od ostatních osob, využívejte nainstalovanou dezinfekci. Používejte roušky nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének.